Påmelding til konkurranse, Stuntfest og peewee-aktiviteter gjøres gjennom iSonen.
Oppd. 29.04.25 – Påmelding for nye lag/klubber er nå stengt.
Om iSonen som påmeldingssystem:
- Du må inneha rollen «påmeldingsansvarlig» i egen klubb for å kunne melde på klubbmedlemmer til arrangementet. Dette settes opp i SportsAdmin og kan tildeles av daglig leder/styreleder. Kontakt NIF-IT for bistand ved behov for bistand
- Husk at iSonen er et nytt system til påmelding for både klubbene og for NAIF, og er et system utviklet av og for norsk idrett, og ikke spesifikt tilpasset NAIF eller Cheer. Fordelen med iSonen er at systemet er knyttet sammen med Idrettens systemer, og dermed håndteres personopplysninger etter gjeldende regler og retningslinjer.
- Vær ute i god tid, slik at vi kan hjelpe dere dersom dere står fast.
Obs! Trenere og lagledere må meldes på i eget lag/øvelse. Her meldes alle trenere og lagledere på, og dere må svare på hvilket lag de skal akkrediteres med. Minner om reglene for akkreditering; Maks 5 trenere/lagledere per lag. Musikkansvarlig trenger ikke være blant de akkrediterte, da musikken skal leveres ute i konkurransesalen minst 3 lag før. Lagfotograf er også et eget lag/egen øvelse. Lagfotograf må signere på retningslinjer for bildetaking for å hente sin akkreditering. Dette gjøres i billett- og infodisken til NAIF ved inngangen til konkurransesalen.
Alle som både konkurrerer og vil delta på Stuntfest, meldes på via konkurransepåmeldingen. Øvrige deltagere på stuntfest og alle peewee-påmeldinger skjer via et eget arrangement i iSonen.
Klikk her for overordnet tidsplan / program!
Påmeldingsfrister
- 24. april 23:55 – Frist for påmelding av lag (ikke deltagere) i iSonen, samt frist for bestilling av t-skjorter*
- 5. mai 23:55 – Frist for å melde på utøvere, trenere, lagledere og lagfotograf. Frist for påmelding til Stuntfest og Peewee-aktivitet.
*T-skjorter må bestilles før deltagerpåmeldingen for å sikre levering og trykk i tide til arrangementet. Alle klubbpakkene sorteres manuelt, noe som også krever at det er tid til dette i forkant av arrangementet. Det vil bli solgt noen t-skjorter underveis i arrangementet, dersom klubben har bestilt for få.
Konkurransekostnader
Klubbene blir som utgangspunkt fakturert for sin påmelding ca. 1-2 uker før arrangementet. Dersom klubben trenger en nedbetalingsplan må de ta kontakt med NAIFs økonomiansvarlig snarest etter påmelding på okonomi@amerikanskeidretter.no.
Lagavgift
Klubbene må betale en lagavgift på kr. 950,- per konkurrerende lag (faktureres via iSonen)
Deltakeravgift Konkurranse
- Utøver, trener, lagleder og lagfotograf: kr. 495,- (faktureres via NAIF)
- T-skjorte: kr. 180,-
Deltageravgift Stuntfest
- Utøvere som ikke konkurrerer i løpet av helgen: kr. 250,-
- Utøvere som også konkurrerer i løpet av helgen: kr. 0,-
- Trener/Lagleder til stuntfest: Kr. 0,-
Deltageravgift Peewee-camp og oppvisning
- Utøver peewee-camp og/eller oppvisning: Kr. 250,- (betales kun én gang per utøver, uavhengig om vedkommende er med på bare camp eller bare oppvisning, eller begge deler)
- Trener/lagleder peewee-camp og oppvisning: Kr. 0,-
Leiepris Oslofjord
- Det medfølger en leiepris på kr. 50,- per deltager per døgn for arrangementet, i tillegg til øvrige kostnader. Denne har de siste årene blitt lagt på kostnadene for overnatting av Oslofjord, men i år er dette en endring vi dessverre ikke var klar over før NM, og som medfører at kostnaden nå faktureres av NAIF.
Merk at t-skjorter som bestilles klubbvis er ikke inkludert i deltageravgiften.
Lisens
Alle utøvere som skal konkurrere må ha betalt lisens for inneværende sesong innen påmeldingsfristen går ut. Vi råder klubbene til å begynne oppfølging av dette tidlig, da det kan være en tidkrevende prosess. Til Cheer Summit må man ikke ha helårslisens, men kan konkurrere med vårlisens. Alle lisenser kjøpes i iSonen.
Spørsmål om lisens kan rettes til naif@amerikanskeidretter.no.